Friday, June 24, 2011

Karipap + Sos

seorang budak lelaki didapati membeli makanan di gerai bawah fakulti. makanan yang dibeli merupakan keropok lekor dan karipap. i dont want to talk bout keropok lekor. nak refer kat karipap je. orang makan karipap kalu gigit jela kan. i mean u dont have to add anything else sebab dia dah berinti. lelaki tersebut disyaki membuat perubahan pada makanan tersebut dengan menyiramnya (what? menyiram? i dont know what is d suitable word to describe) dgn sos cili!

LELAKI TERBABIT.

hahahaha. the best picture i have la kot.

PERUBAHAN YANG DILAKUKAN SEHINGGA MEMBUAT SAYA PELIK

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

and whenever dia beli makanan ni and eat it in front of me, saya akan cakap :-

'dalam banyak banyak benda, aku paling tak leh accept yang hang mkn karipap yang berenang dalam sos' hahahaha


and dia balas :-

'sedap apa. nak rasa?'


and apa lagi yang boleh saya lakukan melainkan buat muka terkejut dan pelik dengan pelawaan itu.

4 comments:

afiqah said...

ololohh. so sweet. hahahah

Khodijah Shamsul said...

sweet? hahaha. dah kenapa? lawak okay tgk dia mcm sronok mkn mknn tu. aku jd confuse!

Muhd Fahmi said...

awat comei sgt gambar watak utama dalam post ni? haha

Khodijah Shamsul said...

HAAHHHHAA. perah santan la fahmi

An Ad