Saturday, May 7, 2011

vacation?

"mummy, jom kita pergi holiday boleh?"

hehe, bosan weh kalu balik cuti melangut kat rumah macam tak ada benda berfaedah yg boleh buat untuk menjamin masa depan yang cemerlang gemilang dan terbilang hendaknya. FUHH. nak pulak next semester dah memang confirm lagi pasti tak ada cuti.

WWWHHhhhaaAAAttttTTT?


YES! saya takde cuti. masa orang sibuk cuti semester next sem, saya sibuk dgn intersession. bukan sem depan je ya anak anak, sem yang lagi satu yang lagi depan dari sem depan tu pun ada intersession.

oh err, tak faham eh ayat tu? heheehe ;)

next sem will be my third sem insya'Allah. so after dah habis third sem, i haf intersession masa org cuti sem, and then bukak sem baru which is fourth sem, i continue la my 4th sem mcm biasa. then org cuti sem after fourth sem, i will take d second intersession. hehe. pahe doh? lagu tu laa critanya. =) sepatutnya intersession yang first tu buat skrg after 2nd sem, tapi psl kerajaan dah menunggang terbalikkan jadual kuliah, jadilah mcm ni. ;') terharu sgt.

jadi oleh itu, congak congak lah minda, bila lagi saya boleh pergi holiday kalu tak pada cuti saya sekarang yang SANGAT PANJANG NI? yang tak sampai sebulan pun. :'( ouch sedih dan hiba rasa hati ini.

tapi tak mengapa, untuk masa depan yang cemerlang gemilang dan terbilang, saya sanggup. ;D


p/s : dear otak, saya mintak maaf jika saya menggunakan kekerasan pada awak. saya perlu sumbat segala apa yang saya pelajari dan memaksa awak untuk memprosesnya dengan sebaik mungkin. bantulah saya supaya kita sama sama berjaya, okay otak? DEAL? :)

No comments:

An Ad