Monday, March 21, 2011

Friends' Birthday Celebrations. =)

Both of them were born on 16th March 1992.

Afiqah bt Ayob

* kami sebilik. :)
* dia suka ckp juga ya mcm saya. yaa, jodoh saya mmg selalu dgn org yg suka cakap sbb saya pun suka bebel tak henti mcm nenek tua tp dia dgr je saya ckp ape and dia pun akan layan saya cakap. FUHH. faham? :)
* sangat sangat suka warna PINK. like everything barang dia kena ada PINK.

so malam tu, @ 12 am on 16th March, mcm biasa la xde benda yang baik dalam kepala otak melainkan nak kenakan birthday girl je. takde idea actually, only like few mins before 12am, 'tingggg', mentol menyala atas kepala aliaa.(tu tanda idea dtg okay kawan kawan) nak kenakan bdk ni dgn bedak. alaa, talcum baby johnson campur dgn carrie talcum jadi la ramuan sgt wangi menusuk lubang hidung. ouch!

budak ni boleh pulak tidur awal malam tu, nyenyak gila dia tidur. jadi saya sbg roommate bertauliah nak la konon gerak Afiqah bgn tidur untuk study. yes, xperlu terkejut, boleh pulak idea ni dtg ntah dr mana kejut org tgh tidur ajak STUDY! dia pun dlm keadaan separuh sedar membalas ajakan saya 'kejap kejap' tapi still tak bangun. jd tanpa menunggu masa yg lama, kami transform Afiqah.

BEFORE. comel kan. haha

AFTER. lagi comel kan. beseri seri muka dia. haha.

Amirrul Ammar b Adam
* classmate saya. :)
* kitorg dalam class ade family, kitorg panggil dia Along sbb knon dia la yang sulung. hehe.
* kalau nak tangkap gambar lawa lawa je confirm culik Blackberry dia. camera lawaa oo walaupun MP xtinggi mana pun tp rasa cantik. hehe.

celebrate birthday Ammar lambat ckit. celebrate semalam on 20th March. tu pun kakak dia yg blikan cakes and bagi kitorg makan. pelik betul. patutnya ktorg yang beli tp plan asyik hancur je. :s

so here we go, mari lihat gambar makan cakes semalam. :)

these are the cakes.


ni budak budak yang excited makan cake. maafkan mereka. HAHA.


nampak tak ciri ciri ibu mithali di situ? ya saya faham. terima kasih. :)


ni dia rupa bentuk ibu mithali tadi tu. :D


fie kasik card kat birthday boy.
from left : Ammar, Salam & Fie.

alrite, thats all for the small celebrations. :)

Happy Birthday Both of You. :)

and not to forget, ada kawan from Penang pun birthday dia on 16th March jugak. Happy Birthday Arif Roslan. :)

2 comments:

afiqah said...

hahah. kd. mmg transformer ye cheq mlm tuh. one thing yg sgt musykil. byk ckp cam khodijah?? nooo. sy pendiam.

Khodijah Shamsul said...

hhahaha. transformer mcm cita tu ja. alala, a'a lupa. afiqah pemalu. aww. haha

An Ad